Podpora při prodeji firem

Nevíte si rady s prodejem firmy? V rámci zprostředkování partnerských služeb vás propojíme s odborníky, kteří mají mnoho zkušeností a rádi vám se vším pomohou.

Chystáte se prodat vaši firmu a nevíte, co vše je potřeba zařídit? Protože si uvědomujeme, že prodej firmy je složitý a komplexní proces, který vyžaduje pečlivou přípravu i provedení, nabízíme vám pomocnou ruku. Propojíme vás s našimi partnery, kteří mají s prodejem firem mnoho zkušeností a rádi vám pomohou.

Finanční analýza firmy

Při prodeji je obvykle potřeba zařídit mnoho úkonů. Prvním z nich je stanovení hodnoty firmy. Společně proto oceníte aktiva, provedete finanční analýzu firmy a posoudíte budoucí výnosy.

Informační memorandum

Vypracujete také informační memorandum, tedy dokument, který bude obsahovat podrobné informace o firmě, včetně její historie. Dále také informace o nabízených produktech a službách, o finančních výsledcích a smlouvách, zákaznících a zaměstnancích.

Kompletní podpora prodeje: Hledání kupců, vyjednávání a sestavení kupní smlouvy

Díky spolupráci s našimi partnery vám pomůžeme s hledáním potenciálních kupců a s jejich následným oslovením prostřednictvím sítě kontaktů, makléřů nebo přes veřejnou nabídku. Následně dojde k vyjednání podmínek prodeje včetně kupní ceny, platebních podmínek, podmínek převodu vlastnictví, doby trvání přechodného období a dalších klíčových ustanovení.

Právníci sestaví kupní smlouvu, která bude odpovídat vašim požadavkům a bude obsahovat všechny dohodnuté podmínky prodeje.

Vyřízení formalit: schůzky s orgány, daňové poradenství i podpora zaměstnanců

Partnerská společnost za vás zařídí i všechny potřebné schůzky a papírování s orgány, jako jsou akcionáři, věřitelé nebo regulační orgány. Může vám pomoci i s právními a daňovými formalitami, které jsou s prodejem firmy spojené. Patří mezi ně změny v právní struktuře, převod majetku, rušení smluv a licencí nebo plnění daňových povinností. Daňoví poradci mají mnohaleté zkušenosti a mohou vám tak zprostředkovat i daňové poradenství a pomoct vám s podáním daňového přiznání.

Během celého procesu prodeje je také nesmírně důležitá komunikace se zaměstnanci a zákazníky, aby se minimalizovaly případné obavy nebo nejistoty – i s tím vám naši partneři rádi pomohou.

Prodej firmy může být složitý a zdlouhavý proces. Budete-li potřebovat pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Spolu s našimi spolupracovníky vás celým procesem provedeme až do zdárného konce.

Prodáváte firmu a nevíte, na co vše je třeba myslet?

Můžeme vám pomoct. Propojíme vás s odborníky, pro které je veškeré papírování i schůzky s orgány a potenciálními kupci denním chlebem. Pro nezávaznou konzultaci volejte, nebo pište na e-mail, případně vyplňte připravený formulář.
Přejít na poptávku

Máte zájem o naše služby?
Zašlete nám nezávaznou poptávku
Pojďme spolupracovat

Nejnovější články z blogu

Potřebujete účetní, nebo finanční řízení? A proč je nejlepší mít obojí
Finanční poradenství a podpora
22. 04. 2025
15 minut

Potřebujete účetní, nebo finanční řízení? A proč je nejlepší mít obojí

Každý podnikatel si někdy musí položit otázku: „Co je pro úspěch firmy opravdu nezbytné? Účetní, nebo finanční řízení? V našem článku se proto na oba přístupy podíváme a ukážeme, proč je jejich provázanost klíčová.

Celý článek
Pavel Peňáz
Autor
Pavel Peňáz
Jak jsme u klienta zefektivnili řízení pohledávek
Případové studie
13. 02. 2025
10 minut

Jak jsme u klienta zefektivnili řízení pohledávek

Díky efektivnímu řízení pohledávek Flexima snížila objem pohledávek po splatnosti o 50 %. Tento přístup zároveň vedl k uvolnění cashflow až o 1 milion korun. Zavedení systematické kontroly navíc přineslo úsporu času. Nyní zabere jen 20 minut týdně.

Celý článek
Alena Faklová
Autor
Alena Faklová
Další články blogu